1 maja 2016

Cienie do powiek Pierre Rene

Jakiś czas temu udało mi się załapać do testów strony internetowej i cieni do powiek Pierre Rene PROFESSIONAL.
Sama strona internetowa jest godna polecenia. Nie zamula (strasznie tego nie lubię :P), przejrzysta, bardzo intuicyjna. Czytelny katalog pozwala nam bez problemu znaleźć to, co nas interesuje.
Wracając do cieni - wybór przeogromny - 116 kolorów, przyznam się że ponad pół godziny wybierałam swoje 6 :) niestety czasami nie byłam pewna odcieni - komputer jak wiadomo realnie kolorów nie oddaje, czasami pojawiały się wątpliwości czy cień jest matowy czy z drobinkami. Ale wysyłka ekspres - zamówione w piątek doszły we wtorek.
I tu niespodzianka. Dostałam osobno paletkę oraz osobno zapakowany każdy cień. Paletkę układamy samodzielnie - tak jak nam się podoba, wszystko się trzyma na magnesach.


 
Kolory bardzo intensywne, wystarczy niewielka ilość cienia. Utrzymują się cały dzień (nawet miałam problem z ich zmyciem... :P).


Co do ceny - koszt takiej paletki to około 60zł. Tania nie jest, ale wydaje mi się, że warto bo jest naprawdę wydajna.
Jeżeli również chcielibyście zapisać się do platformy testowej TestMeToo to zapraszam do pozostawienia adresu email - zaproszę Was :)
Jak również zapraszam na recenzję na platformie:

TestMeToo - dołącz do nas

1 komentarz:

  1. Faktycznie fajne ... mi niestety nie udało się załapać na tą kampanię :)

    OdpowiedzUsuń