26 czerwca 2016

Tych blogów lepiej unikać!

Blogowanie stało się modne. Każdy może założyć bloga i hulaj dusza - pisać co chce. Fajnie jeżeli możemy poczytać coś, co zmusza nas do przemyśleń, ładuje pozytywną energią lub znajdujemy dla siebie jakieś porady. Ale są też blogi, które zwyczajnie warto unikać.

  • Blogerka-hejterka
Pierwszy typ, którego nienawidzę. Przelewa cały swój żal i złość na wszystko na blog. Rozumiem, każdy z nas czasami jest na coś wściekły i mogą ponieść go emocje. Ale jeżeli non stop czytamy jak ktoś pluje jadem na wszystko wokół to również się nakręcamy, co zwyczajnie jest niepotrzebne.


  • Blogerka-reporterka
Ludzka natura jest tak skonstruowana, że jesteśmy ciekawi jak żyją inni i jest to w zupełności normalne. Większości z blogerek zdarza się pisać, co u nich słychać, co robią itp. W końcu blog to część naszego życia. Jednak u niektórych blog zamienia się w dziennik - wstałam o 6, umyłam zęby, wypiłam kawę, ubrałam się, wyszłam do sklepu, kupiłam to i to... Szkoda czasu na czytanie czegoś, co nic nowego nie wprowadzi do naszego życia.


  •  Pani Wiecznie Nieszczęśliwa
Niektórzy potrzebują mieć miejsce, żeby się wyżalić i znajdują je w sieci. Jest to swojego rodzaju terapia. Ale jeżeli blogowanie ogranicza się wyłącznie do użalania się jakie to życie beznadziejnie, jak to mi się nie układa i jestem nieszczęśliwa to czytelnikom również się udziela. I o ile nie czujecie w sobie potrzeby pocieszyciela nie macie czego tam szukać.


Może dodalibyście coś do tej listy?



Zajrzyjcie również na nasz Fan Page: https://www.facebook.com/Myniaki/
Instagram: https://www.instagram.com/myniaki/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC_4nz0vro4DmWnqr_vgFvsw

2 komentarze:

  1. Blogerka reporterka to zdecydowanie mój "ulubiony" typ. Dziecko śpi, dziecko wstało, dziecko zrobiło kupę, a teraz je zupę. Na wszystko osobny wpis na Fejsie i obowiązkowo zdjęcie lub najlepiej transmisja na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką znajomą, która niestety dosłownie wszystko opisuje na Fejsie. Odznaczyłam już dawno wyświetlanie jej postów u mnie na tablicy :)

      Usuń