1 lutego 2017

Le Petit Marseillais - bogactwo morza śródziemnego

Święta zaskakują nas często nie jedną niespodzianką, prawda?
Mnie w poprzednim roku totalnie zaskoczyła paczka od Le Petit Marseillais :) bo jak często się zdarza, że jakaś marka tak sama z siebie wysyła prezenty swoim ambasadorkom?
I kolejny raz pokazali klasę, paczka sporządzona na najwyższym poziomie!
Tak łapczywie dorwałam się do pudełka, aż mi się udało je rozerwać :)


Tym razem dostałam zaproszenie w zapachową podróż wprost nad Morze Śródziemne wykorzystując jego szlachetne składniki do tej pory używane w luksusowych zabiegach kosmetycznych.



Parę słów o marce Le Petit Marseillais....
... to marka, która przenosi nas w świat Południa i Prowansji. Pozwala nam poznać naturalność, autentyczność, bliskość i radość z życia - wszystko to, co jest esencją wartości Południa i obszaru Morza Śródziemnego. Łączy w sobie zabawę zapachami i barwami z harmonią oraz ponadczasowością.
Uwielbiam ją przede wszystkim za możliwość jednoczesnego oczyszczania skóry wraz z nawilżeniem i odzżwieniem.
Kompletna pielęgnacja bez straty czasu.
Marka ta opiera się na korzystaniu ze składników naturalnych, co w naszych "chemicznych" czasach bardzo doceniam.



Pielęgnujący krem do mycia nawilżanie
Zawiera:
- Algi morskie - znane z regenerującego i odżywczego działania na skórę
Białą glinkę (glinka porcelanowa) - która posiada właściwości oczyszczające, regenerujące, wzmacniające, oczyszczające i łagodzące.



Balsam do ciała odżywianie do bardzo suchej skóry
Zawiera:
- Algi morskie
- Oligoelementy - czyli magnez, cynk i selen, które odzywiają i regenerują nasz naskórek
- Masło Shea - posiada właściwości kojące i ochronne


Moja opinia:
Przede wszystkim powalający zapach, który nie tylko przynosi na myśl świeżość morskiej bryzy, ale również zapach soli na skórze po kąpieli w morzu. Szczerze mówiąc przypomniały mi się wyjazdy z moimi rodzicami, zanim wyfrunęłam z rodzinnego domu, właśnie nad Morze Śródziemne.
Le Petit Marseillais zafundowało mi w ten sposób powrót do pięknych wspomnień. Podczas gdy ja wychodzę z łazienki totalnie zrelaksowana, moja skóra również się uśmiecha, nie tylko pięknie pachnie przez kilka najbliższych godzin, ale przez cały okres stosowania produktów jest widocznie nawilżona, traci swoją szarość, nabiera kolorów, jakby ona sama przeżyła podróż na słoneczne plaże Morza Śródziemnego. Jako mama dużo czasu spędzam na podłodze, przez co mam wiecznie suchą i pościeraną skórę na kolanach oraz kostkach. Jednak pożegnałam się już z tym problemem, balsam do bardzo suchej skóry dał radę. Poza tym uwielbiam w serii Le Petit Marseillais to, że wszystkie ich produkty pod prysznic świetnie się pienią, a balsamy tej marki, które do tej pory stosowałam szybko się wchłaniają i nie pozostawiają uczucia lepkości.



W tej serii dostepne są również:
- Pielęgnujący żel do mycia odświeżenie z algami morskimi oraz minerałami morskimi
- Mleczko do ciała Nawilżanie do suchej skóry z algami morskimi oraz minerałam morskimi




A Was zapraszam na portal ambasadorski - https://ambasadorkalpm.pl/


Jak i również do siebie na FP - https://www.facebook.com/Myniaki/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz