9 maja 2017

Myniaki testują - Vizir 3-in-1 Pods

Pranie, pranie, ciągłe pranie... To coś co się u nas nigdy nie kończy. Pralka chodzi codziennie, a mi się wydaje, że ta sterta nigdy nie maleje - dwójka dzieci - jedno łobuz z pomysłami, które bardzo często do czystych nie należą, drugie z zamiłowaniem do farb, mazaków i wszystkiego co brudzi. Plus Myniakowy tata, który przynosi do domu do prania ubrania robocze.
Czasami mam wrażenie, że pralka to moja prawa ręka, a z środkami piorącymi trzymam sztamę. Dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy platforma EverydayMe dała mi możliwość przetestowania kapsułek do prania Vizir 3-in-1 Pods.

Kapsułki były u nas obecne od dawna - szczerze mówiąc uwielbiam je pod każdym względem. Zawsze miałam problemy z odmierzeniem odpowiedniej ilości detergentu - wiecznie mi się wydaje, że wsypuję za mało proszku, co kończy się pełną pralką piany, czasami do tego stopnia, że pranie nie jest wypłukane do końca (raz już tak przegięłam, że piana wystrzeliła szufladą na detergenty :D). Kapsułki rozwiązały mój problem całkowicie. Niektórzy mówią, że kapsułki brudzą pranie, bo się nie do końca rozpuszczają - ale wystarczy ich prawidłowo używać. Zawsze kładziemy je do pustego bębna pralki i dopiero przykrywamy kapsułkę praniem, nigdy odwrotnie. Tylko w ten sposób użyta kapsułka ma szansę na całkowite rozpuszczenie się.

Kapsułek Vizira wcześniej nie używałam. Czemu w sumie sama nie wiem, kupowaliśmy zawsze inne i jakoś z Vizirem nie było mi po drodze. Jednak żałuję, bo świetnie dopierają - co najważniejsze oraz można je używać do prania białego i do kolorów - co oznacza jedno opakowanie mniej do przechowywania.


Zalety Vizir 3-in-1 Pods Alpine Fresh:
- Mają naprawdę świeży zapach, nie jest on typowo "proszkowy".
- W przeciwieństwie do prania w proszku, kapsułki sprawiają, że pranie jest przyjemniejsze w dotyku, nie jest sztywne i szorstkie po wysuszeniu.
- Wygodne plastikowe pudełko, z którego nic się nie wysypuje.
- Jednak kapsułka wystarcza na wypranie 5 kg ubrań - dla mnie to dokładnie tyle, ile mieści moja pralka, więc rozwiązanie idealne.
- Piorą, wybielają i nadają tkaniną blask.
- Nadają się do prania zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach.
- Kapsułka sama w sobie jest dość wytrzymała i przy prawidłowym użyciu nie ma mowy o jej przypadkowym przebiciu i wylaniu zawartości.
- Mają bardzo ciekawy wygląd, chociaż to słaba zaleta jeżeli chodzi o pranie, ale nie mogłam się powstrzymać, aby o tym nie wspomnieć, bo naprawdę fajnie wyglądają :)


Wada:
W sumie jedna - nie nadają się do prania ręcznego, co oznacza, że jeżeli musimy coś wyprać ręcznie musimy zaopatrzyć się w dodatkowy detergent.


Mamy do wyboru:
- Vizir 3-in-1 Pods Alpine Fresh (15, 32, 38 sztuk)
- Vizir 3-in-1 Pods Touch of Lenor Freshness - z dodatkiem świeżości Lenora (17, 34, 42 sztuki)
- Vizir 3-in-1 Pods Sensitive (15, 32, 38 sztuk)
- Płyny do prania: Alpine Fresh i Summer Flowers
- Proszki: Alpejska Świeżość, Do kolorów, Nuta Zapachowa Lenora, Delikatny


Nasza opinia: Polecamy!


Kampania w zdjęciach:
Nasz zestaw testowy:




































Vizir miał co robić - sterta ciuchów z majówki:








































Jeżeli również chcesz mieć okazję brania udziału w takich testach - napisz do mnie, zaproszę Cię do platformy testowej.



Zapraszam również do nas na:
Instagram: https://www.instagram.com/myniaki/
YT: https://www.youtube.com/channel/UC_4nz0vro4DmWnqr_vgFvsw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz