9 września 2017

Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa


"Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa" wpadła w moje ręce zupełnie przypadkowo - za sprawą wygranego konkursu. Jednak dzisiaj muszę stwierdzić, że jest to świetna pozycja dla każdego maluszka, praktycznie od samego początku. Grube, tekturowe strony sprawiają, że nie musimy się obawiać o jej uszkodzenie.



Książka na pierwszy rzut oka zupełnie niepozorna, bo posiada same obrazki (duże i kolorowe), jedyny tekst jaki się w niej pojawia to nazwy rozdziałów. Jednak idealnie pobudza wyobraźnię dziecka, pomaga w uczeniu się pierwszych słów oraz zrozumieniu otaczającego świata, pomaga w ćwiczeniu koncentracji. Przewodnikiem po tej książce jest rodzic pomagający dziecku nazywać poszczególne elementy, co świetnie wpływa na budowanie relacji.



Dziecko z tej książki może nauczyć się między innymi nazywać i odróżniać: kolory, cyfry, kształty, części ciała i garderoby, członków rodziny, emocje, pomieszczenia w domu i sprzęty domowe, zjawiska atmosferyczne, jedzenie, pory roku, zwierzęta, czy środki transportu.



To ile "wyciągniemy" z tej książki zależy tylko od nas, możemy nie tylko pokazywać i nazywać poszczególne elementy, możemy opowiadać historie i angażować dziecko zadając pytania, od "Gdzie jest młotek?" po "Które zwierze robi muuu". Moja pierwsza encyklopedia jest genialna w swojej prostocie, zero ograniczeń, nauka przez zabawę.



Dodatkowo dla starszych dzieci - w każdym dziale ukryty jest króliczek, a zadaniem jest odnalezienie go.



Rozdziały:
  • Kształty, kolory, cyfry
  • Ja i moje ubrania
  • Rodzina i emocje
  • Mój pokój
  • Dom
  • W kuchni i na stole
  • Plac zabaw
  • Pogoda i pory dnia
  • Wiosna, Lato, Jesień, Zima
  • Na wsi
  • Dzikie zwierzęta
  • W przedszkolu
  • W podróży
  • W mieście



Ilustracje: Jan Kallwejt
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Cena: ok. 40 zł.


A co Wy sądzicie o książkach tego typu - obrazkowych?







Może Cię również zainteresować:

Zapraszam do nas na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz