5 czerwca 2018

Werther's Original - Tak smakuje przyjemność...

Oj słodkie testy mnie "dopadły", nawet bardzo słodkie... :)
Wszystko dzięki platformie Rekomenduj.to, której bardzo dziękuję za zaproszenie.
Paczka idealnie trafiła w moje gusta paczek do testowania - produkt ładnie zapakowany, a do tego paczuszki do rozdania rodzinie i znajomym oraz ulotki. Nie lubię opowiadać o czymś, czym nie mogę się też podzielić z innymi.



Znacie Werther's Original od Storck? Pewnie znacie.
Mi się od razu kojarzą z dzieciństwem. Może mi się wydaje, a może faktycznie tak było, ale jak słyszę tą markę to mam przed oczami wizerunek dziadka z reklamy tych cukierków, wiele lat temu. Swoja drogą, nie wiem gdzie byłam i co robiłam, ale od tamtego czasu Werther's Original doczekały się kilku nowych odsłon, o których nie miałam zielonego pojęcia.

(osłodzone spotkanie z przyjaciółkami)

Soft Eclairs:
Miękkie karmelowe cukierki z czekoladowym nadzieniem, które równoważy słodycz karmelu. Jak ja to mawiam "Ciągutka-mordoklejka" :) Rozpływające się w ustach i smaczne. Jedyne co można im zarzucić to małą ilość w opakowaniu.

(zebrało nam się na wspomnienia z teściami. Ach, jak te dzieci szybko rosną...)

Cukierki śmietankowe:
Czyli ta tradycyjna receptura: masło i świeża śmietanka, delikatny smak, który znamy od lat. Aż od tej słodyczy mi się zrymowało :)

(cukierki "na salonach", czyli poszły w świat :) )

Creamy Filling:
Cukierki śmietankowe z miękkim nadzieniem karmelowym. Delikatne w smaku. Warto wspomnieć, że zostały odznaczone - "Najlepszy produkt 2017 - wybór konsumentów".

(Matka "małpuje pawiana" :D )


Soft Caramels:
Miękkie, karmelowe, delikatne, rozpływające się w ustach. "Ciągutka-mordoklejka" :) niestety w tej odsłonie również w paczce nie ma zbyt wielu cukierków.


Warto przekonać się samemu o ich smaku - czytanie o cukierkach to jak lizanie ich przez papierek :) Szeroka gama odsłon sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Tylko się nie zasłodźcie. Osobiście uważam, że nie idzie zjeść ich zbyt wiele na raz, jednak pewnie nie jeden z Was słodkożerców by mnie zaskoczył! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz