18 sierpnia 2016

Pampers Active Baby-Dry

Jak już wiecie dzięki platformie trnd udało mi się dostać do testów Pampers Active Baby-Dry z 3 chłonnymi kanalikami.
Pampersów używaliśmy od dawna. Już przy synku zauważyłam, że to jedyne pieluchy, które wytrzymywały całą noc, a awarie przy nich zdarzały się bardzo rzadko. Za to przy innych pieluszkach popękane gumki ściągające, czy mokre łóżko po nocy były rano dość częstym obrazkiem. Przy córce również postawiłam na Pampers.
Dlatego kiedy usłyszałam o zmianie w mojej ulubionej pieluszce byłam nastawiona dość sceptycznie. Na szczęście się myliłam :)
Nowa technologia z 3 kanalikami chłonnymi pomaga równomiernie rozprowadzać wilgoć w pieluszce, dzięki czemu po nocy, kiedy pampers jest pełen faktycznie nie ma efektu wiszącej pieluchy. Za to widoczne są wcześniej wspomniane kanaliki. Poza tym wiedzieliście, że w Pampersach znajdują się mikroperełki nowej generacji, które wchłaniają do 30 razy więcej wilgoci niż same ważą? Też się zdziwiłam. Ale się sprawdzają!
A to nie jedyne zalety tych pieluszek. Posiadają one również:
-rozciągliwe boczki, które dopasowują się do kształtu ciała i lepiej chronią przed przeciekaniem, -oddychające materiały zapewniające cyrkulację powietrza,
-miękką powłoczkę,
-specjalną szybkoschnącą warstwę.
Po długich testach zarówno przez moją córeczkę jak i przez znajome mamy, które dostały ode mnie próbki do testowania stwierdzamy jednogłośnie, że polecamy! Pampers Active Baby-Dry zapewniają "suche noce", dzięki czemu maluszki rano wstają wyspane i gotowe na nowe wyzwania :)
A oto jak przebiegały testy.
Taki zestaw dostaliśmy do testowania:











Radosny poranek. Jak widać Wikusia jest zadowolona od samego rana po suchej, przespanej nocy :)


















Jestem wyspana i gotowa do zabawy :)












A budzi się we mnie mały odkrywca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz