19 sierpnia 2019

Joyfills - Milka & Oreo

Uwielbiam testy, w których nie tylko ja mam możliwość brać udział, ale również moi bliscy i znajomi. W końcu to kolejna okazja na spędzenie wspólnego czasu :)
Dzięki platformie Streetcom mieliśmy okazję przetestować super lekkie przekąski - Joyfills, w dwóch wersjach smakowych - Milka i Oreo.




Czym są Joyfills?
To małe przekąski w formie lekkich, chrupiących poduszeczek z nadzieniem.
Są o tyle fajne, że sprzedawane są w małych opakowaniach (w sam raz na zabranie ich  ze sobą), ale co mi szczególnie się spodobało - są do buzi "na raz", więc nie ma mowy o żadnym kruszeniu i sprzątaniu okruchów np. w aucie. Fajna opcja na "osłodzenie sobie życia", niezależnie od tego gdzie jesteśmy.



Jeżeli chodzi o opinie, które zebrałam w trakcie testów - są bardzo podzielone. Większości osób przekąski przypadły do gustu, jednak znalazły się również osoby, którym zabrakło w nich czegoś, co je wyróżni na tyle, żeby ciągle do nich wracać.
Oferta jest o tyle ciekawa, że obie wersja smakowe - Milka i Oreo, są ogólnie lubiane i często wybierane na naszym rynku.




Jednak są gusta i guściki - każdy z nas ma inny smak i preferencje, dlatego warto sprawdzić samemu, my jeszcze sięgniemy po Joyfills :)




Cena za opakowanie 75g: ok. 5,50 zł. (Moim zdaniem nie jest wygórowana.)




Jeżeli również chcesz mieć możliwość prania udziału w takich testach - napisz do mnie, pokieruję Cię jak zapisać się do platformy testowej :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz