6 czerwca 2017

Myniaki testują - Lech Ice Bloody Orange

Już przy poprzednich testach piw smakowych pisałam Wam o moim zamiłowaniu do nich. Bo "pijus", że mnie taki, że nic poza piwem smakowym raz na jakiś czas, praktycznie we mnie nie wejdzie :) Dzięki platformie TestMeToo otrzymaliśmy możliwość wypróbowania kolejnej nowości w tym dziale - Lech Ice o smaku Bloody Orange.

Już samo opakowanie rzuca się w oczy swoją energią (w końcu pomarańczowy kolor pobudza :) ) i zachęca do spróbowania tego połączenia piwa i oranżady pomarańczowej.
Smak jest bardzo orzeźwiający, idealny na upalne letnie dni. Piwo to posiada tylko 2% alkoholu, więc jest lekkie, poleca się na spotkania w szerszym gronie. Za to uwielbiam piwa smakowe - nie czuję się po nich jak po wizycie w pijalni :) Nie jest gorzkie, kwaśne, ale nie jest też zbyt słodkie.

Ale co tu pisać - tego trzeba po prostu spróbować! :)
Nasza opinia: Polecamy!

Moja relacja na portalu TestMeToo (bardzo proszę o kliknięcie, jeżeli to nie problem :) )

TestMeToo - dołącz do nas

Kampania w zdjęciach:
Nasz zestaw startowy















Ja testowałam to piwo w trakcie babskiego wieczoru :) Wpadłyśmy na pomysł, że jeszcze lepiej by smakowało z mrożonymi malinami, musicie sami sprawdzić, połączenie godne polecenia :)




















Myniakowa mama :)




















Dzieci u dziadków, więc czas na relaks rodziców :)
















Jeżeli również chcesz mieć okazję brania udziału w takich testach - napisz do mnie, zaproszę Cię do platformy testowej.



Zapraszam również do nas na:
Instagram: https://www.instagram.com/myniaki/
YT: https://www.youtube.com/channel/UC_4nz0vro4DmWnqr_vgFvsw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz